Kızlar bilenler bilir defalarca gaz için post açtım. Bebeğim yarın 8 aylık olacak ve hâlâ aşırı gaz sorunu var. Dün genel kontrol için doktora götürdük ve makatında 3 tane çatlak oluğunu söyledi doktor. Hametan ve anestol verdi 2 ay düzenli kullan ağrısını alır dedi. Ama gece saatlerce ağladı gaz sancısından. Başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz 😥