Iremnurr_mms_34 Bebeğim 1 aylık aşırı derece gazı ve sancısı var kendini çok sıkıyor uykuda bile inliyor ne yapsam geçer
Bus1903 Iremnurr_mms_34 her beslenmeden sonra mutlaka mide gazını cıkattın bagırsaklara inmesin karnına masaj yapın spor yaptırın duş aldırın ayaklarını sıcak tutun bide ben gazın en yogun oldugu zamanlarda kimyon cayı veriyordum 1 çay kasıgı
Mervegok- Iremnurr_mms_34 ben rezeneli kimyon karıştırıp çayını hergün mutlaka içiyorum kendi kendine çıkarmasını sağlıyor ve rahatlatıyor emdirdikten sonrada hemen gazını alıyorum yoksa bağırsaklara inince çok zor oluyor
ayazsmotherr Ben de burada bekleyim gerçekten her söyleneni birebir yapıyorum ama nafile :( dayanamıyorum bebeğimi öyle gördükçe. Umarım tez zamanda geçer sizinkisi de