Merhaba 8 aylık kızım beni çok güzel iştahlı emiyor maşallah ama sütümü sağıp biberonla ya da bardakla vermeye çalıştığımda bir yudum bile içmiyor ağzını kitliyor. Biberon reddi olduğunu sanmıyorum çünkü biberonla Ihlamur vs. içiyor. İşe başlayacağım yakında. Bakıcı nasıl süt içirecek bilmiyorum 😔 Tavsiyelerinize ihtiyacım var