Kızlar oğlum 10. Ayına girmek üzere ama asla yemek yemiyo emziriyorum bu arada . Kahvaltı yapmıyor yumurta yoğurt peynir yemiyor çok nadir arada yiyor . Akşamlarıda anca tarhana mercimek corbası oda 4,5 kaşık ben kafayı yicem artık doktora götürdüm emzirme gündüz dedi yaptım dediğini yok yemiyo ağzını kapatıyo dişleride var önüne koyuyorum ağzına atıyo midesini bulandırıyo yere atıyo kısır bir döngü içimdeyim kilosuda ayına göre iyi kontrolu güzel geçti kan değerleride iyi bilmiyorum yemiyo diye kendimi suçluyorum bir fikri olan var mı