Ozlem2904 Et, tavuk hangisi olursa fark etmez önce biraz suda haşlıyorum. Kendi suyunu salınca azıcık daha su ekliyorum.Suyunu çekince zeytinyağı katıyorum. Biraz rengi değişince tuz ve kekik ekliyorum. Minicik, azıcık. Sonra tabağa alıp yanına domates salatalık diliyorum. Veriyorjm eline çatalı mis gibi yiyor. Sulu olunca çiğnemesi kolay oluyor ve tek seferde yutacak kadar küçültüyorum. Salçalı falan olunca oğlum da pek sevmiyor ama kebap şeklinde ya da böyle bayıla bayıla yiyor