Frezya26 Kızlar bebeğim 43 günlük bugün fark ettim. Kulağından sarı akıntı gelmiş ve kurumuş. Dün banyo yaptırmıştım bir alakası var mı? Endişelenecek bir şey mi acaba? Acil doktora gitmeli miyim?
-_-hUysUzvetatlikadin Frezya26 bence aksatma düzenli gittiğin kendi doktorun varsa fotoğrafını göster veya git sor çünkü bazı akıntılar enfeksiyondan oluyormuş öyle demişti bana doktor rengi Farklı olabiliyormuş ya basit bişey de olabilir ama işte küçük olunca insan ne yapacağını bilemiyor 😊
Frezya26 Kubra226 kulak iltihabı ya da geniz eti kulakta sıvı birikmesi yapıyor onlardan korktum. İşitme kaybına neden oluyor çünkü Allah korusun
Akca28 Kubra226 aynı durum bizde de var bebeğim 4 aylık onda da sarı akıntı kurumuş oluyor nerdeyse her gün bakıp temizliyorum bence kendini temizliyor kulak yani sorun yapmadım hiç
Frezya26 Narmi55 söyledim doktor önemli olmadığını söyledi 2 yaşından önce geniş eti olmaz dedi. Artık olmuyor zaten akıntı.