32 aylık oğlumla 3 gündür tuvalet eğitimindeyiz. Lazımlık istemedi. Bende klozete götürüyorum. Çok az yapıyo ay korktum diyo. Cesaretlendiriyoruz azıcık daha yapıyor. Sonra bitti diyo. Üzerini giydiriyorum. Bir bakıyorım ki oyun oynarken atına kaçırmış. Böyle korkması normal mi? Bu arada bezleri gece kuru uyandığı için başladım eğitime. Çiş var mı sorusuna hep hsyır diyor. Ben belli aralıklarla götürüyorum bugğn biraz yaptı yşne korktum dedi oyun esnasında kaçırdı