Kızlar ya 2 haftadır diyet yapıyorum aralıklı oruç olarak ekstra yürüyüş Leslie günlük yapıyorum bol su içiyorum detoks suları falan taktım yani bu kez yapacağım diye ama yok 2 hafta da daha 1 kg bile gitmemis çok moralim bozuk gerçekten neden gitmiyo 76 ile başladım hala 76 yım ne yapabilirim bi fikir bekliyorum