ipekce91 Kızlar doktorum emzirme bitene kadar saçlarını boyatma dedi ? Kızım 1 yaşına girecek diplerine değdirmeden röfle yaptırsam mı ? Sizler boyattınız mı?
KocDilara ben boyattım ama açıcı değil de kızıl renge kafam hep kızıldı hiç röfle yapmayı düşünmedim ama şimdi düşüncem 😝 ama boyatılması taraftarı değilim