Colahusu galiba o aylarda iki öğün veriyordum. Sabah kahvaltı olarak yumurta sarısı peynir altı suyu peynir pekmez vs vs bulamaç yapıp veriyordum. Ama şimdi diyorlar ki tek tek verin bulamaç olmasın . O daha doğru
Öğleden sonra da ye meyve yoğurt çorba tarzı bir şey veriyordum kızım üç yaşında hatırladığım kadarı ile bunları veriyordum
Ama ek gıdaya 5. Ayda başlamıştık mama içmediği için ve süt emmediği için