Tazeanneveminigi yok memede uyutmuyordum. Ayakta sallanarak ve emzikle uyuyordu. Önce rutin oluşturduk. Alt değiştirme, kitap okuma, perdeleri kapama, dans etme ve yatırma. Gece uykusuna ek olarak uyku tulumu giydiriyoruz rutinde. Bir hafta boyunca uyku saati gelince aynı sırayla bunları yapıp ayağımızda sallamaya devam ettik. Rutine 2-3 günde alıştı. Dans aşamasına gelince kendini bırakıyordu iyice. Bir haftanın sonunda yine rutinini yapıp yatağına yatırdık bu sefer. Sadece piş piş ve karnını sıvazladık ağlamasın diye. 50 dk bekledik. En son uyumayınca ayağımıza aldık ama hiç sallamadık bile direkt uyudu. Ertesi gün gündüz ayakta sallamaya devam ettik. Gece olunca yine rutinini yapıp yatağına koyduk. 20 dk sonra uyumuştu. 😊 Bizim meme desteğimiz yok çok şükür. Ondan belki de bu kadar kolay oldu. Bir de küçük olduğu için alışması daha kolay oldu diye düşünüyorum