Deletedmom_42 Kızlar göğsümün ucu baya yara oldu kantoron yağı işe yararmı bide bebeğe zararı olurmu emerken silmem gerekirmi tavsiyeleriniz neler emerken aklım çıkıyor iğneler batıyor resmen ucundan içine doğru
Asynm Deletedmom_42 hiç krem felan kullandın mı lansinoh bana çok iyi gelmişti aynı zamanda silmenede gerek kalmıyor
SetenayCo Deletedmom_42 Sarı kantaron yağı iyi gelir fakat bebeğiniz emmeden önce mutlaka temizlemelisiniz. Temizlik gerektirmeyen lansinoh var o da oldukça etkili.
kelebek_17 Deletedmom_42 tahinin üzerinde biriken yağı sürmenizi tavsiye eserim. en fazla 2 günde geçirmişti benim. emzirirken silmeniz gerekiyor. yağı sürüp streç filmle kapatırsanız iyi oluyor.
Srpslk Deletedmom_42 burda bı kaç arkadaş daha söylemiş o zamanlar bebeğim küçükken bende burdan okumuştum tahinin üstündeki yağ mucize gibi gerçekten iki güne bişi kalmıyor deneyin
Deletedmom_42 SetenayCo onuda kullanıyorumda baya uzun sürdü bu yara neden geçmedi hala anlamadım memeyide düzgün tutuyor aslında
Asynm Deletedmom_42 kantaron yağını hiç duymadım canım hani ama ben tahinin üstündeki yağıda sürmüştüm oda çok iyi gelmişti
SetenayCo Deletedmom_42 emmeye devam ettiği sürece yara geç iyileşir. İlk zamanlar benimde yaralarım çok oluyordu, lansinohla çözdük sorunlarımızı 🥰
Asynm Deletedmom_42 valla kuzum ben silmedim birşeyde olmadı çok şükür hani zaten emiyor hemen göğüs ucu
Asynm Deletedmom_42 ama emzirdikten sonra sür bu lansinoh kreminide kullan bırakma ama zaten diğer emene kadar göğsünde kalmıyor birde kantaron kokuyor ya belki çocuk emmeye bilir hani kullananlar varsa bilemem benim sadece düşüncem