Selam kizlar bebeğim 6 aylık bu son 10-15 gündür çok sinirli herşeye bağırıyor. Kucağımda olduğum yerde tepkisini hep sinirlenerek gösteriyor. Elimi yüzümü tırmık içinde bıraktı.. ben ne yapacağımi şaşırdım. Babası 15 gün fln evdeydi çok didistik acaba ondan mı etkilendi yoksa dişleri iyice ağrıyor mu valla bacaklarını kasıp bagirmaktan sesi kısılacak bana bir akıl verin ben bu siniri nasıl cozcem. Ha birde sağolsun babası çok TV de oyun videosu izledi haliyle kızımda maruz kaldı bu ayrıntiyi eklemek isterim