Merhaba hanımlar..
34 haftalık doğan ikizlerim var Alptuğ küvezde biberon aldı Eralp direk beni emdi. Eve çıktıktan sonra Alptuğ ne kadar emzirmeye çalışsam da zar zor 5 10 dk emdi sonra sağıp verdim çünkü bas bas bağırıp ağlıyordu. 1 ay sonra mamaya başladık yine meme mama şeklinde gittik ama yine meme emince ağlamalar devam etti. Kucağıma gelince meme arıyor göğsüme iniyor fakat emip sütü yutunca çığlık kıyamet sağıp verdiğimi de çok sevimli içmiyor 3 4 seferde anca bitiriyor biberonu yarı içine yarı dışına. Doktora sordum biberon kolay geldiğinden dedi ama bence başka bir şey var gibi sanki bilemedim hani sütümde birşey olsa Eralp de emmek istemezdi sanırım. Meme emerken yaşanan o duygusal bağ Alptuğ ile sağlanamıyor gibi oluyor uyutmak için kucağıma aldığımda sıkı sıkı tutunuyor kafasını koltuk altıma doğru bastırıp uyuyor. Belli istiyor ama çare bulamadım memeyi verirken gözlerimin içine bakıp bakıp ağlaması artık ciğerimi deliyor resmen. Başına gelen duyan bilen varsa bir fikir versin lütfen. Eralp emdiği için sabah gece hep yakamda Alptuğ emmiyor diye yanımda kim varsa o alıp gidiyor 3 aylık çocuğumla kopuyoruz resmen.