kardelen-123 Meme ucu yaralarınız ve hassasiyetiniz ne zaman geçti? 1 aylık oldu bebeğim hala geçmedi benim
busraslan1 kardelen-123 tahinin üstünde biriken yağ ve kırmızı kantaron yağı çok iyi geldi bana hala hassasiyet var ama yara olarak aşırı acımıyor en azından
Keremikobayky kardelen-123 2 aydan sonra memeler anca rahatlıyor canım. Ben gümüş kapağı gündüz kullandım geceleri avent in kalkanını koydum lansinoh krem sürdüm
kardelen-123 Elif39 ben hamileyken 30.haftadan başlamıştım lansinoh sürmeye, doğumdan sonra her emzirmeden sonra sürdüm ama hiç bir işe yaramadı malesef