MeryemDemir Bebeğim 1 yaşına girecek çok iştahsız anne sütü alıyor bazen günlük 2-3 kaşık ek gıda alıyor ne yaptıysam memeye bağımlığını azaltamadım ilk bebeğim tecrübeli anneler yardım edin ☹️
nesrincaylali MeryemDemir meraba ekimde yazmışsınız daha ama merak ettim bi düzelme varmı ağzımızı bıçak açmıyo denemediğim yöntem yapmadığım yemek kalmadı sadece emsin istiyo çözüm bulduysanız lütfen paylaşır mısınız yeme bozukluğuna bağlı kansızlık başladı çıldırmak üzereyim
Ozlemdursun16 Ben de şurda bekliyeym benimki de çok iştahsız ve mama ile besleniyo onu bile zor içiyo ek gıdaya küs asla ağzını açmıyo belki çözüm bulan vardır