Didemkck Kızlar selamm bugün 2. Ay aşılarımızı olduk 2 bacak 1 koldan. İlerleyen zamanlarda ateş vs olmaz inşallah sizlerin nasıl geçti 2. Ay aşıları
Askdurum Didemkck Ben ateşi olur dedikleri için eve gelince bi çay kaşığı şurup verdim kol ağrısı vs de olmasın diye, sorunsuz atlattık çok şükür
mira20022023 Didemkck Benim kızımda hafif ateşlenme yapmıştı. Ama zaten ateş yapması yapılan aşıya vücudun tepki gösterdiği ve bağışıklık kazanmaya çalıştığının bir göstergesi. Onun dışında uyku hali yaptı. Etkisi 1 buçuk gün sürdü. Sonra düzeldi.
Seren-karan Didemkck bizde iki gün önce olduk herkes önce bi çay kaşığı şurup veriyormuş ben vermedim vücudu direnç sağlasın diye ebemiz de öyle dedi zaten 37.5 geçerse ver dedi biraz ateşlenince verdim hemen ilaca alıştırmak istemiyorum
Mahimdeniz Ateşi çıkmadı sadece mayışmıştı ama tüm gün uyumadı 2 gün sonra da ishal oldu bilmiyorum aşıyla alakalı mı artık🥶
Didemkck Askdurum bizim ebemizde bize akşam üstüne doğru huzurluzluk başlar demişti sabah 10.30 da oldu aşı şimdi uyuyor
Betulldenizemir Çok şükür ateş olamadı bizde. 37.5 üstüne çıkarsa calpol ver dedi ama en erken aşıdan 6 saat sonra verebilirsin demişti.
Meva23 Didemkck bi daha perşembe günü olucaz nasıl olcak merak ediyorum çok ağlıyoruz biz bide bişey sorucam calpol açılınca bir ay sonra faydası olmuyor atmak gerekiyor dedi ebemiz doğrumu acaba