liyamira 40imdan 1 ay sonra oldum ama emziremiyorum cocugumu ondan erken oldum sanirim kizimda 11 ay sonra olmuştum emiyordu
ozomom mimig7 benim de bir buçuk ay geciktiği olmuştu doğumdan sonra düzensizlikler olabiliyor zaman zaman
EzgiEflin Ben de 40ımda oldum simdi tekrar adet günüm geldi. Arada adet ağrıları giriyor ancak olmadım daha. Göğüslerim bebeğimi emzirirken biraz aciyor adet dönemiyle mi alakalıdır acaba
Hamzaninannesi1411 Semanurq 9 ay sonra oldum 1 ay önce yani bakalım inşallah bu ay da olurum gecikme vs yaşanmadan
Sevdaeliz Semanurq 40 gün bitti regl başladı 10 gün sürdü canım normalde 7 gün oluyor hemen oldu benim hatta şaşırdım bayağı araştırdım yoksa doktora gidecektim kanama uzun sürdü diye