sımdılık erken, daha zamanı var. ben de kendi kendine uyutmaya alıstırmaya calıstım ama 2.ay cok erken. su an 3bucuk aya yakınız, yanında uzanıyorum yataga alıyorum elini tutarak, biraz aglayarak biraz mızmızlanarak uyuyor. en basından beri kucakta uyuttuk ama sallamadan, yine de kucaga cok alıstırmamak lazımmıs.