Merhaba sevgili anneler.Bebegim iki gün önce bir anda kustu gece 39 oldu ateşi.Ertesi gün yine 38/39 oldu ateş.Doktora götürdük 6.hastalık ve domuz gribi negatif çıktı.Doktor benimle kızımın Covid olduğunu söyledi.İkimizin de ateşi 39 du.Grip şurubu verdi geçmezse antibiyotige başlayacağız.Dun gece çok zordu sürekli ağladı yavrum uyuyamadi boğazda ki balgamdan.Balgam sökmek için bitkisel önerileriniz var mı ?