Merhaba, oğlum 4 ay 10 günlük. 4 aylık kontrolünde doktoruna demir takviyesine balayacak mıyız diye sorduğumda gerek görmedi. Oğlum kilo ve boy olarak önde gidiyor. Gayet iyi olduğunu şuanlık başlamaya gerek görmediğini söyledi. Her 4 aylık bebeği olan kullanıyor mu? Yoksa doktoru bu tarz söyleyen de varmı?