Sirretnur Ben hava güzelse her gün çocukları parka çıkarıyorum. Parka her çıktığımız da avm ye de uğruyoruz. Çay bahçesi var parkı olan, haftada 3 4 gün oraya gidiyorum. ben orda oturuyorum çocuklar parkta oynuyor. Bazen de AVM de oyun alanına bırakıp avm içinde tek başıma geziyorum😂