Anneyim-a benim kızım da öyle minikti üç yaşına girecek hala minicik suratı var :) benim hoşuma gidiyordu minik olması ya, hatta ona da diyolarid oyuncak bebek gibi al gelin arabasını önüne oturt fakan diye. Persentile göre normalse kilosu, boyu uzuyorsa sıkıntı yoktur.