Boncukdefne52 İstanbul sancaktepede oturuyorum sancaktepeye yakın oturanlara elden teslim edebilirim. Kargo ücreti fazlaya çıkıyor çünkü minder ağır olduğu için.
Boncukdefne52 <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/05/05/tLvnj.jpg” alt=“tLvnj.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/05/05/tLc8L.jpg” alt=“tLc8L.jpg” border=“0”>
Boncukdefne52 . <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/05/05/tLK3s.jpg” alt=“tLK3s.jpg” border=“0”>
Boncukdefne52 Oturma minderi hiç kullanılmadı, kızım sevmedi sadece 2 defa oturtup denedim o kadar. Babynest de 10 gün kadar koydum sadece geceleri yanımda yattığı için, o da çok az kullanıldı.