Evet kızlar ek gıdaları doğru veriyor muyuz.
Neyi ne ile tüketilmeli bebeğe asla verilmemesi gerekenler, günde en fazla kaç öğün verilmeli, bunları doğru yapıyor muyuz yaptığınız yanlışlar, veya yaptığınız doğrular var mı Doktor onaylı olanları yazar mısınız.
Ben başlayayım birkaç çay kaşığı da olsa bebeğime çay veriyordum bu çokça yanlışmış bebeğim de Demir eksikliğine sebep oldu.
Ikinci bir yanlışım ise pekmezi yoğurtla veriyordum meğersem pekmez Yoğurdun içine girdiği zaman etkisi azalıyormuş.