Merhaba hanımlar. Kızım 15 aylık. Gündüz tek uyku yapıyor sabah 9 da kalkıyor genelde öğle uykusu da 1 1 buçukta uyuyor genelde 2 saat. Ya emerek uyuyor ya da ayağımda sallıyorum. Sorunumuz gece uykusu. Gece 10 10 buçuk gibi uyuyor ama sabaha kadar 6-7 kere kalkıyor. Her kalktığında da meme istiyor genelde. Alışkanlık olmuş artık. Gece beslenmesini kesmek istiyorum dün kafamda şöyle düşündüm gece 2 kere rüya öğünü yapayım 2 de ve 6 da. Dün gece mesela 10. 30 da uyudu. 12 buçukta kalktı emmek istedi emzirmedim geri uyutmam 2 yi buldu. 2 15 de rüya öğünü şeklinde emzirdim. Sonra 5 buçukta geri kalktı sakinleştiremeyince emzirdim tekrar. 5 buçuktan sonra da 9 a kadar yine 3-4 kez kalktı ve uyku sersemiyle emzirdim yine. Siz gece beslenmesini nasıl kestiniz. Rüya öğünü şeklinde yapıp mı kesmeliyim? Yoksa her kalktığında değil de belli saatlerde kalktığında mı emzireyim? Ya da bi anda kesmek daha mı iyi olur? Tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim. Bu arada gece su içmiyor hiçbir şekilde su teklif ederek de denemiştim.