Bebegimlemutluyum3 insanların “yalnız şu şöyle bu böyle ona göre” diyip gerginliklerini bir yerlere atma çabasını da anlamıyorum. Sizi anlıyorum,endişenizi de.. bir çok anne böyle maalesef,ben de öyleyim🙈 sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ama yine de sosyalleşmesini artırmak gerek sanırım. Eskisi gibi kalabalık ailelelerde büyümüyor çocuklar. Umarım sağlıklı birer yetişkin olurlar☺️ hayırlı akşamlar dilerim..