Kızlar Sat’a göre 16 hafta 3 günlük hamileyim 1 hafta önden gidiyor dedi doktor 17 hafta 3 gün ile uyumlu yani ve kesin kesin konuşarak hazırlığınızı yapabilirsiniz diyerek erkek dedi bunun tekrardan değişme durumu olur mu başka özelde de 14 hafta 3 günlükken gitmiştim oradaki da doktor da yüzde 80 erkek demişti şimdi daha kesinleşir dedim erkek dediler kesinleşmiş oldu cinsiyet değişimi bu haftadan sonra farklılık gösterir mi onu sormak istedim sizlere🙏