Seren-karan Merhaba bebeğim 2 ay 4 günlük iki gün önce kontrole gittik zaten 8 gündür kakasını yapmıyordu doktor makatında çatlak var dedi hametan verdi bu durumu yaşayan var mı acaba çocuk acıdığı için mi kakasını yapmıyor anlamadım
ikikereanne_ Seren-karan mutlaka bir çocuk cerrahına götürün. Bize cocuk doktorumuz çatlak var dedi fito ve anestol verdi. Ikındığı zaman kulak çubuğu ile sur içeriye dedi. Daha sonra iyi bir çocuk cerrahına gittik kontrol etti bunlar çatlak değil sadece anusu fazla açılıyor dedi. Yani doktorlar anlamaya biliyor. Bebekler gazdan dolayı fazlaca ıkındıkları için anusleri fazla açılabiliyor ondan dolayı olabilir sizinde . Makatından taze kan aktığını gördünüz mü hiç ?
Junioraras61 Seren-karan çay kagisigi kadar zeytinyağı verdin mi hakiki zeytinyağ çoğu kişi veren duydum küçük bebekken . Yada makatina kulak çubuğu ile masaj yapar gibi zeytinyağı sür dene bakalim
Seren-karan ikikereanne_ kan yok işte zaten kakasını yapamıyor ki başka bir doktora götürcem iki gündür yine kakasını yapmıyor anlamadım
Seren-karan ikikereanne_ inşallah yoktur 8 gün kaka yapmayınca acaba ıkınmayı mı unuttu çünkü hiç ıkınmıyor ıkınsa belki kakasını yapacak
Seren-karan Junioraras61 bugün verdim zeytinyağı makatına da sürüyorum zeytinyağı içine sürmüyorum ama dışından sürüyorum gazla müdahale etmek istemiyorum