Arkadaslar cok postlar actim mama icmiyor diye bebegim sonra doktor mama aldigi icin 4.ayda ek gida dedi ve basladik 20 gun gecti baslayali ve artik ogun olarak duzene soktu doktorumuz sabah kahvalti oglen corba 3 gibi meyve yogurt aksam 6 da mama yatarken 9 10 larda mama vede gece sabaha karsi 5 gibi mama ve artik bu sekilde ilerliyoruz gunde 500 600 ml mama almaya calisiyoriz yine insaallah bu duzende guzel ilerleriz cok zor zamanlar gecirdim 20 gunlukten beri en azindan bunsekilde biraz rahatlariz insaallah