Daha once birkaç kez alisveris yaptığım yerden bir elbise aldım. Bayram yoğunluğu, yetismedi falan diyerek elbiseyi göndermediler. Sonrasında da ürün tükendi diyerek ücret iadesi yapmayıp baska urunde kullanmami söylediler. Bende siteye bakip size doneyim dedim. Birkaç gün sonra ayni fiyatta, başka bir ürün görseli atıp onu istediğimi söyledim. Maalesef hicbir şekilde ulaşım saglayamiyorum. Ne aramami aciyorlar ne de mesajlarima cevap veriyorlar. 6 nisandan beri, odemesini yaptığım ürün hazırlanıyor görünüyor. Bende tuketici hakem heyetine başvurmaya karar verdim. Başvurup olumlu sonuç alan var mi?