Doğum yapalı 75 gün oldu benim kanamam hiç bitmedi az az da olsa her gün oldu dün adet oldum sanırım hem sancım var hem de fazlaca oluyorum bu sabah afedersiniz pedde beyaz bir parça gördüm nedir acaba sizin doğumdan sonraki ilk adet kanamalarınız nasıl oldu ben mi fazla ve parçalı oluyorum acaba doktora gitmeli miyim