3 ay 10 günlüğüz 3.ayımıza kadar her gece yatağında yatardı emzirip yatağa yatırdım. 10günden beri sadece memede ve benım yanımda uyuyo kendi yatağına yatırınca uyanıyor benim yanımda yatarken sabah 6ya kadar uyanmıyo. Böyle olan varmı düzelirmi. Yanımda yatmasndan şikayetçi değilim ama bi daha hiç yatmaz yatağında DİE korkuyorum