Deletedmom_48 kalbimegem evet yaptırdım neolcağı belli olmaz kalabalık ülkeyiz hastalık riski çok önlem almak lazım
Ysgl26 kalbimegem yaptırsanız iyi olur. Malum ülkemizde kimin yaşadığı ne hastalık taşıdığı belli değil artık
asrinhatasi kalbimegem ben yaptırdım ama hemşire aradı aşınız var bu hafta gelin diye. Zorunlu gibi davrandı. Ben de yaptırdım doktora da sonra gittim bişey olmaz dedi