Brnnur 90 ml bence fazla. Sanırım birazda o yüzden kusuyor olabilir. Doktorum bana 2 saate bir 60 ml ver demişti. Biz yemekten sonra gaz çıkarmaya alt değiştirmeyle falan çok uğraştığımız için bi sonraki öğünü 2,5 saat sonra yiyor. O yüzden ben 70 ml veriyorum. Ama daha fazlasını yememeli. Siz onu 200 de verseniz o zaten yiyecektir. Tok olsa bile ağzı ile arıyacaktır. Bilinçsizce yapıyorlar çünkü. Bence 2 saatte bir 60 ml indirip gazını tam çıkarın. Çıkmıyorsa bile 15-2 dakika omzunuzda masaj yapın öyle indirin. Dediğim gibi hemen de düz yere yatırmayın. Yedikten sonra da çok fazla hareket ettirmeyin gazını falan çıkartırken bebeği çok sarsmayın. Ben bunlara dikkat ettiğimden beri kusmuyor çok fazla. İlk zamanlar her öğün kusuyordu 1 tatlı kaşığından fazla olarak. Ama artık her öğün kusmuyor, kussa bile 1 çay kaşığı kadar ya var ya yok