Lamiya___ merhaba 🥰 emzirseniz de emzirmesenizde doğum yaptıktan ancak 6 ay sonra vücut eski düzenine girip kendini toparlıyor. Hormonlarımız eski halini ancak 6 ay sonra alabiliyor. Doğum yaptıktan 6 ay sonra başladım. Ki zaten bilinçli güvenilir bir işletme ise asla 6 aydan önce yapamaz. Yazılı bir kanun bu🙂