Benim bebeğim de 2 buçuk aylık. Aşırı öksuruyor . Burnunu zaten doğduğundan beri temizliyorum tıkalı olduğu için . 1 hafta önce doktora gittim muayene etti ben bir sıkıntı görmüyorum dedi hiç ilgilenmedi. 1 hafta geçti hala öksürüyor. Bugün başka bir doktora randevumuz var. Bakalım ne diyecek bebeğimin emmesi bile azaldı bir haftadır