Bebeğim 1 yaşına girmek üzere. Özellikle geceleri başını geriye atıp karnını kaldırıp yay gibi geriliyor sürekli. Böyle yapıp yapıp uyanıyor. Delirmek üzereyim artık. Bir sorun belirtisi mi bu artık küçük de değil yani. Öyle bir kasıyor ki kendini taş gibi oluyor kollarım acıyor o hareketi kucağımda yaptığında. Başına gelen var mı ne olabilir bu?