Happymamii Geçmiş olsun.Kizim 8 aylık aynısını yaşıyoruz 😔Kuru öksürükten sonra kustu benim ki ateş 38.5 oldu dün öğlen 39 oldu ateş.Doktora gittik kızımla ikimizi covid olmuşuz.Grip şurubu felan verdi.Dun gece hiç uyumadı yavru hep ateşli oksuruk hafif burun akıntısı başladı.Umarim sizin ki basit bir şeydir.İhmal.etmeyin.