Kızlar günaydın , 4 buçuk aylık erkek bebeğim var , Altımı değiştirirken bezi açtım yanıma bez almamışım diye arkamı döndüm o arada çişini yapmış üzeri hep ıslanmış , yan duruyordu kulağının orası da hafif nemliydi ben pamukla kulağının içini falan da hafif sildim, idrar kulağına geldiyse ağrı falan yaparmı , googleda faydalı bile olduğu yazıyor ama bilemedim yani gittiyse bile em fazla 1-2 damladır