Biz altı aylıkken yaşadık. 1 hafta ya da 10 gün yatiriyotrlar genelde. Böbrekleri vs bakıyorlar sonra genel durumu iyi ise çıkarıyorlar. Cook geçmiş olsun. Çocuğu cok huzursuz eden bir hastalık rsbbim kimseye vermesin. Simdi 8 aylik olduk 2. Kez yakalandık.