Benim de çok kötüydü. Hem dikiş vardı 2 tane hem de çok büyük 4_5 tane hemoroid çıktı. 2 hafta boyunca hep ağladım, sürekli acıyordu, yatarken bile. Doktor parol yazmıştı ama hiç fayda olmadı. İdrardan sonra hep suyla yıkıyordum ve batikon sürüyordum infeksyon olmasın. 2 hafta sürdü sonra her şey duzelti.