Mnpd Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 ay 9 günlük ellerini keşfettiğinden beri uykular bizim için işkence oldu sürekli kendini uyandırıyor . Kundak yapıyorum bu seferde kundaktan çıkmak için ağlıyor ne yapıcam şaşırdım uykuda bile elini emmek istiyor
mihrakuzusu-34 Dolunayarad benim bebeğim de 4 ay aşısından sonra huysuzlanmıştı. Uykuları gerilemişti
Mnpd Dolunayarad aslında huzursuzda değil resmen yüzünü ovalıyo emziği atıp elini sokuyo derin uykuda emzik atmış oluyo zaten ona ramen el ağza gidiyo
mihrakuzusu-34 Aslında doğar doğmaz kundak yapmış olsaydınız belki alışırdı. Emzik kullanmıyor değil mi
Mnpd mihrakuzusu-34 yaptık ilk başlarda kumdaklandı ama sonra yine çıldırdı kundağı bırakmıştık valla canım ben dışında herşeyi emiyo emzikse hayatının aşkı şuanda😂