Ayisigi45 Kızım kesinlikle geceleri uyumuyo çok kötü haldeydim çok yıpratıyor gece uyumaması 26 günlük daha düzelir mi düzelsin diye napabilirim lütfen akıl verin çok kötüyüm
Ftttmm Ayisigi45 gaz sancısı vardır canım. Gazını kakasını çıkarsa da sancısı olur. Yani benim beneğimde hiç uyumadığı için o dönemlerde bana normal geliyo artık. 3. Aydan sonra biraz uykuyu öğreniyorlar.
Melis1706 Ayisigi45 daha cok kucuk dunyaya adapte olmaya calisiyor benim kizim 2,5 aydan sonra gece gunduz kavramini bilmisti ama her bebek farkli
edafmo Ayisigi45 daha çok küçük annesi, henüz gece gündüz ayırt edemiyorlar ve düzenli bir uyku tablosu olmayabilir normal. Büyüdükçe oturur düzeni