Rab123 2 aylık oğlum var 2 aya girdiğimizden beri kaendı kalkıyor acıkınca emiyır mama yıyor yatıyır acaba kebdım mi kaldırmalıyım gece 2 yada 3 kez beslenıyor yoksa kendi kalkmasını mı beklemelıim 😔 gündüzleri sık sık emıyor mama yıyor
Hkshkshsk Rab123 kendi kalksin uykusu bölünmesin gece uykusu onun için daha iyi zaten acıkınca kıyameti kopariyirlar hep senden dinlen uykumu al
Ronyam_ Rab123 kaldırmayın bence de. Biz 1 ay 19 günlük olduk. Kırkı çıktıktan sonra gece daha çok uyumaya başladı. Ben de 3 veya 4 saat sonra emzirmeye başladm bazen kendi mırıldanıyor 2 saatte bir sesi geliyor zaten o zman da emziriyorm. Sizin gibiyiz gündüz sık emiyor kızım.
Betulldenizemir Çocuk doktoruna sordum 2 aylıkken 3 saatte bir emzir dedi bana geceleri. Bebeğim zaten 8 de uyuyor 11 30 ağlıyor emziriyorum.sonra 3 te uyanıyor. Sonra 5 30 da uyanıyor. 7 gibi yine uyanıyor o şekilde besliyorum. Gündüz de sık siık emziriyorum