Elifeysu doğumdan sonra sadece 1 hafta kvalidemde kaldım onda da bebeğime ben tek baktım kvalidem kahvaltı yemek giyim vs konusunda destek oldu, evimize gelince rahatladım resmen. Annem hasta ne bana ne bebeğe faydası olmaz, kvalidem gelir sever gider, istese de destek ol demem. Eşim olursa destek oluyor o da sabah 8 akşam 8 yok işte kendi işi olmasına ramen. Çok zordu Eylülde doğmuştu tüm kışı evde geçirmiştik, yürüme mesafesi gidecek düzgün yer de yoktu ama çok şükür geçti, şimdi oğlumda dışarı da çıkıyorum arabayla tek, çok güzel de bakıyorum. Biri destek olmak istese ben istemiyorum, oğlumu gözümden ayırıp başka şeye odaklanamıyorum her yere onunla gidip her şeyi onunla yapmayı öğrendim ❤️