Kızlar merhabalar. Bebeğim 3 aylık. Mama + meme şeklinde gidiyorduk. Mamayı hep redderdi ama yine de günlük 200-240 cc arası içiyordu. Şimdi hiçbir şekilde kabul etmiyor. Gece uykusunda bile içmedi. Vermeye çalışınca katılırcasına ağlıyor. Aynı şekilde mememi de uyanır uyanmaz vermezsem almıyor. Aptamili ve hippi kustu. Şimdi sma kullanıyorduk. Neler yapabilirim fikri olan var mı. Göğüsümden 2,5 saate bir anca 60cc sağıyorum.