Hlytnatgb Bir yasinda kizim var 15 iyise 15 kabız kabiz olduğundan dolayı cok ağlayarak aci çekerek yapıyor sizde neden böyle yapıyor yemeklerinden dedim hep sıvı tüketiyoruz bana yardımcı olursanız sevinirim
Mimoza-kizim Hlytnatgb yemeklerime kimyon atmayi denedinizmi acaba çok ıkındiysa bağsur olmusta olabilir bir doktora gosterin isterseniz cok gecmis olsun
peanutbutter Hlytnatgb hep sıvı tüketmek değil de daha çok lifli gıda ve meyve tüketmek daha önemli. Öğünlerine kayısı ekleyin ve mümkün olduğunca lifli gıda verin.
2prematureannesi Hlytnatgb yemeğine kimyon deneyebilirsiniz birde mutlaka zeytinyağıyla yapın yada içine ekleyin o bağırsaklarını yumuşatacak rahat ettirir birde hep sıvı vermeyin katida verebilirsiniz
Alperin_annesi Hlytnatgb canım ben 3 günde bir sabahları 4 gün kurusu+2 hurma+ 1 yk yulaf ı pişirip bilendir dan geçirip veriyorum mama kıvamındayken. Kuru incir de koyuıorum bazen. O hemen tuvaletini yaptırıyor istersen sende böyle rutin yapabilirsin benimkinin de var çünkü kabız problem i
Hlytnatgb 2prematureannesi katı da yiyor birgün arayla meyvesi yiyo hani ben kati yemek cok vermiyorum neden acaba böyle sürekli kabız oluyor anlamadım
mihrakuzusu-34 Portakal, kayısı, salatalık bunlar tuvalete çıkmasını kolaylaştırır. Yemeklerine de zeytinyağı koyun mutlaka
engteacherrr Hlytnatgb benim de 1 yaşımda kızım aynı problemi yaşıyoruz zeytinyağı kayısı vs de işe yaramadı