nazlimsii Kızlar Engin beye giden var mı memnun musunuz ve güncel muayene ücreti nedir bilgilendirir misinizz
Lilybaby nazlimsii ben çok memnunum ücret 750-850 olması lazım. Daha siz sormadan o ay yaşayacağınız şeyleri tek tek sayan bebek harici anneyle de ilgilenen inanılmaz psikoloji rahatlatan bir doktor.
birtatlivera nazlimsii Kendi kadın doğum doktorum önermişti doğum yaptığımda ama heniz gitme şansım olmadı. Tamamlayıcı sağlık sigorta muayene hakkımız bitti, belki ben de gidebilirim.