BeyzaCicek 1.sezaryanımda 3.ay
2.sezaryanımda 6.ay
3.sezwryanı olalı 9 ay oluyor ama hala olmadım normal bir durum ben geçen 3 aydır regl ağrısı çektiğim için ve korunma hapı kullandığım için omu sıkıntı yapıyor diye doktora gittim ama bir sıkıntı olmadığını söyledi emzirme döneminde normal olduğunu söyledi